Pokrewne
- Strona Główna
- PoematBogaCzlowieka k.3z7
- Crichton Michael Norton N22 (2)
- Łoziński Walery Zaklęty dwór
- Eddings Dav
- dickens charles klub pickwicka tom ii
- bliziński józef komedie (2)
- Gayle Wald Crossing the Line, Racial Passing in Twentieth Century U.S. Literature and Culture (2000)
- Murrell Taylor The Divided Family in Civil War America By Amy (2009)
- B Gabriel R.A. Scypion Afrykański Starszy. Największy wódz starożytnego Rzymu
- Corel PHOTO PAINT (2)
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- frania1320.xlx.pl
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Gdy ją przekraczamy, kąpiemy się wwodzie i śpiewamy własne modlitwy i dziękczynienia.Całość tarczy słońca zawisa nadwzgórzami w momencie, gdy docieramy do przeciwnego brzegu.W pełni słońca, płacząca wcześniej osoba odkrywa swoje prawdziwe ja.Jego ciemny płaszczstaje się czysto białymi skrzydłami i staje przed nami nasz promienisty przyjaciel, Rafael.On(a), strażnik wschodu i elementu powietrza, jest strażnikiem przekraczania wody.Jakopłacząca osoba, ukazał nam respekt dla ostrożności; jako naga pływaczka, ukazała namrespekt dla wiary.Razem, opózniali nas, aż słoneczne światło ukazało naszą prawdziwądrogę.Tutaj, na drugim brzegu, w pełnym słońcu, oboje łączą się i okazują się być Rafaelem.My również zostaliśmy pobłogosławieni przez rzekę!Kontynuujemy naszą podróż wzdłuż po ścieżce z czarnego i białego kamienia.Teraz idziemyw pełnym świetle dnia i widzimy świątynię Netzach, chociaż wciąż jest jeszcze daleko.Niedaleko, po prawej i lewej stronie, widzimy inne ścieżki schodzące się do świątyni.Wkilku miejscach widzimy inne istoty.Niektóre z determinacją idą ścieżką; inni zdają sięwałęsać bez celu pomiędzy ścieżkami; a jeszcze inni zdają się być zajęci jakimś działaniem,jakby odgrywali jakąś osobistą sztukę.Wszędzie dookoła nas widzimy życie; i to nawetwięcej niż widzimy my je czujemy.W końcu przybywamy do świątyni.Słońce przeszło przez zenit i teraz schodzi nad świątyniąz zachodu.Gdy wspinasz się pięć stopni w górę, przejrzyj lekcje, których się nauczyłeś z wydarzeńnaszej podróży ścieżką.Zbieramy się razem i bierzemy za ręce wokół centralnego, siedmiobocznego zbiornika, a jawywołuję imię IHVH Tzbauth.Patrzymy do zbiornika i widzimy Wenus wynurzającą się zwody.Przybiera ona nasze twarze, ale wszystkie na raz.Wenus stoi w wodzie, a my z czciąopłukujemy się w miłości, jaką ona nas skrapia.Każdy z nas zamienia z nią kilka prywatnych słów.42 43We właściwym momencie skupię naszą uwagę i podziękujemy Wenus za jej łaskawość.Następnie razem, jednym głosem, wymówimy słowo Malkuth , które przeniesie nasłagodnie z powrotem do środka świątyni Malkuth.Po kilku chwilach reorientacji, uwolnię magiczny okrąg.Uczestnicy wyjdą wtedy drogą,którą przyszli: w dół schodów, przez tunel i na zewnątrz jaskini, ostatecznie powracając donormalnej, fizycznej świadomości.Dalsza pracaTak jak zazwyczaj, zanotuj podsumowanie swoich doświadczeń.W następnych dniach zwracaj uwagę na wydarzenia twojego życia.Spróbuj wejrzeć poprzezich powierzchowny wygląd w ich podstawowe znaczenie.Regularnie powracaj do świątyni Netzach i odszukuj tam rady odnośnie znaczeniakonkretnych wydarzeń w twoim życiu i konkretnych aspektów swojej osobowości.Gdybędziesz szedł ścieżką ze świątyni Malkuth, pozwól sobie spotkać to, co zaprezentuje cipodróż.Netzach niezmiennie będzie przemawiał do ciebie poprzez symbole, w sposóbpodobny, lecz bardziej spontaniczny niż ta zaplanowana medytacja.Zwiątynia Netzach jest wartością podobną do świątyni Hod.Tutaj możesz zwiększać swojeemocjonalne rozumienie rzeczy.Używaj jej, tak jak używałeś racjonalności Hod, dowspomagania pracy kształtowania własnej osobowości.Rozmawiaj z każdym istotnymemocjonalnym archetypem dostępnym w Netzach i w pełni eksploruj tę rzeczywistość.44TIPHARETHHebrajskie słowo Tiphareth (wymawiane tiffaret) jest zazwyczaj tłumaczone jako piękno.Jako hieroglif, Tiphareth przedstawia promienistą, pełną ekspresji rzecz, ze wszystkich stronozdobioną wspaniałym przybraniem.Implikowany jest tutaj obraz Słońca, otoczonego z dołuinnymi planetami osobistej jazni (Ziemia, Księżyc, Merkury i Wenus), a z góry otoczonegoprzez zewnętrzne planety bardziej uniwersalnej jazni (Mars, Jowisz i Saturn).Obraz Słońcaozdobiony w ten sposób jest naprawdę wyjątkowym pięknem!Słońce reprezentuje równowagę, lecz nie jest ona rzeczą stałą.Tutaj jest to bardzodynamiczny stan nazywany równowagą, którego osiągnięcie wymaga stałego równoważenia ikontroli.Równoważenie jest splataniem razem wielu przeciwnych sił; jest to akt, którywymaga ciągłej uwagi.Jazń Słońca, czyli jazń Indywidualności, jest tą częścią nas, która posiada tę stałość uwagi.ToIndywidualna jazń inkarnuje się, ukazuje osobowości i fizyczne ciała konieczne dlamaterialnego życia.Na okrągło, przez eony czasu, mentalna w swej istocie Indywidualna jazńdokonuje projekcji siebie samej w dół, na astralne i fizyczne poziomy, przebłyskując przezkażdą wcieloną osobowość jako ogniwo zgodności wiążące je wszystkie razem.Poprzezkolejne wcielenia uczy się ona i ewoluuje, ostatecznie realizując się w pełni.Tiphareth przenosi nas z powrotem naśrodkowy filar Drzewa %7łycia.Ten filarJazń Jednościdefiniuje ogólne poziomy świadomości1jazni.Na dole leży Malkuth (sfera 10),reprezentujący naszą fizyczną świadomośćjazni.Yesod (9) jest następstwem i332reprezentacją naszej astralnej osobowości,Większa Jazńktórej składniki definiowane są przez Hod(8) i Netzach (7).Nad osobowością leżyjazń Indywidualności reprezentowana5 4przez Tiphareth (6).SkładnikiJazń IndywidualnaIndywidualności są definiowane przez6wyższe planety Marsa (5) i Jowisza (4).W biegu swego istnienia jazń8 7Indywidualności będzie ukazywała wieleJazń Osobowościróżnych osobowości i fizycznych ciał, a9każde z nich będzie ograniczone do kilkudziesięcioleci.Jednakże diagram Drzewa%7łycia ilustruje, jak wyglądają połączeniaCiałopomiędzy Indywidualnością i tylko10jednym wcieleniem.Nie opisuje ono faktu,że dookoła Indywidualności orbituje wieletakich manifestacji jej samej.Właśnie tenogrom inkarnacji tworzy niższeprzybranie, do którego odnosi sięPoziomy Jaznihieroglificzne znaczenie słowa Tiphareth.45Górnym przybraniem jazni Indywidualności jest uniwersalny napływ światła, w którymwszyscy bierzemy udział.Jest to symbolizowane przez sfery oznaczone 1, 2 i 3.Tylkonajniższej z nich przypisywana jest planeta (Saturn).Mamy przez to rozumieć, że jedyniemała część tego wyższego przepływu może być oznaczona symbolicznie reszta pozostaje nazawsze nieprzekazywalna, na zawsze niedająca się ująć w symbolu.Innymi słowy,rzeczywistość Złączonej świadomości wskazywanej przez najwyższą sferę może byćzrozumiana jedynie poprzez bezpośrednie doświadczenie.Jak ilustruje Drzewo %7łycia, jazń Indywidualności jest poziomem, na którym bezpośredniokontaktujemy się z tym wyższym przepływem.Kiedy szukamy go bezpośrednio z poziomufizycznego, to patrzymy w górę i zauważamy, że pomiędzy nim a nami stoją pośredniepoziomy jazni [ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl agnieszka90.opx.pl
.Gdy ją przekraczamy, kąpiemy się wwodzie i śpiewamy własne modlitwy i dziękczynienia.Całość tarczy słońca zawisa nadwzgórzami w momencie, gdy docieramy do przeciwnego brzegu.W pełni słońca, płacząca wcześniej osoba odkrywa swoje prawdziwe ja.Jego ciemny płaszczstaje się czysto białymi skrzydłami i staje przed nami nasz promienisty przyjaciel, Rafael.On(a), strażnik wschodu i elementu powietrza, jest strażnikiem przekraczania wody.Jakopłacząca osoba, ukazał nam respekt dla ostrożności; jako naga pływaczka, ukazała namrespekt dla wiary.Razem, opózniali nas, aż słoneczne światło ukazało naszą prawdziwądrogę.Tutaj, na drugim brzegu, w pełnym słońcu, oboje łączą się i okazują się być Rafaelem.My również zostaliśmy pobłogosławieni przez rzekę!Kontynuujemy naszą podróż wzdłuż po ścieżce z czarnego i białego kamienia.Teraz idziemyw pełnym świetle dnia i widzimy świątynię Netzach, chociaż wciąż jest jeszcze daleko.Niedaleko, po prawej i lewej stronie, widzimy inne ścieżki schodzące się do świątyni.Wkilku miejscach widzimy inne istoty.Niektóre z determinacją idą ścieżką; inni zdają sięwałęsać bez celu pomiędzy ścieżkami; a jeszcze inni zdają się być zajęci jakimś działaniem,jakby odgrywali jakąś osobistą sztukę.Wszędzie dookoła nas widzimy życie; i to nawetwięcej niż widzimy my je czujemy.W końcu przybywamy do świątyni.Słońce przeszło przez zenit i teraz schodzi nad świątyniąz zachodu.Gdy wspinasz się pięć stopni w górę, przejrzyj lekcje, których się nauczyłeś z wydarzeńnaszej podróży ścieżką.Zbieramy się razem i bierzemy za ręce wokół centralnego, siedmiobocznego zbiornika, a jawywołuję imię IHVH Tzbauth.Patrzymy do zbiornika i widzimy Wenus wynurzającą się zwody.Przybiera ona nasze twarze, ale wszystkie na raz.Wenus stoi w wodzie, a my z czciąopłukujemy się w miłości, jaką ona nas skrapia.Każdy z nas zamienia z nią kilka prywatnych słów.42 43We właściwym momencie skupię naszą uwagę i podziękujemy Wenus za jej łaskawość.Następnie razem, jednym głosem, wymówimy słowo Malkuth , które przeniesie nasłagodnie z powrotem do środka świątyni Malkuth.Po kilku chwilach reorientacji, uwolnię magiczny okrąg.Uczestnicy wyjdą wtedy drogą,którą przyszli: w dół schodów, przez tunel i na zewnątrz jaskini, ostatecznie powracając donormalnej, fizycznej świadomości.Dalsza pracaTak jak zazwyczaj, zanotuj podsumowanie swoich doświadczeń.W następnych dniach zwracaj uwagę na wydarzenia twojego życia.Spróbuj wejrzeć poprzezich powierzchowny wygląd w ich podstawowe znaczenie.Regularnie powracaj do świątyni Netzach i odszukuj tam rady odnośnie znaczeniakonkretnych wydarzeń w twoim życiu i konkretnych aspektów swojej osobowości.Gdybędziesz szedł ścieżką ze świątyni Malkuth, pozwól sobie spotkać to, co zaprezentuje cipodróż.Netzach niezmiennie będzie przemawiał do ciebie poprzez symbole, w sposóbpodobny, lecz bardziej spontaniczny niż ta zaplanowana medytacja.Zwiątynia Netzach jest wartością podobną do świątyni Hod.Tutaj możesz zwiększać swojeemocjonalne rozumienie rzeczy.Używaj jej, tak jak używałeś racjonalności Hod, dowspomagania pracy kształtowania własnej osobowości.Rozmawiaj z każdym istotnymemocjonalnym archetypem dostępnym w Netzach i w pełni eksploruj tę rzeczywistość.44TIPHARETHHebrajskie słowo Tiphareth (wymawiane tiffaret) jest zazwyczaj tłumaczone jako piękno.Jako hieroglif, Tiphareth przedstawia promienistą, pełną ekspresji rzecz, ze wszystkich stronozdobioną wspaniałym przybraniem.Implikowany jest tutaj obraz Słońca, otoczonego z dołuinnymi planetami osobistej jazni (Ziemia, Księżyc, Merkury i Wenus), a z góry otoczonegoprzez zewnętrzne planety bardziej uniwersalnej jazni (Mars, Jowisz i Saturn).Obraz Słońcaozdobiony w ten sposób jest naprawdę wyjątkowym pięknem!Słońce reprezentuje równowagę, lecz nie jest ona rzeczą stałą.Tutaj jest to bardzodynamiczny stan nazywany równowagą, którego osiągnięcie wymaga stałego równoważenia ikontroli.Równoważenie jest splataniem razem wielu przeciwnych sił; jest to akt, którywymaga ciągłej uwagi.Jazń Słońca, czyli jazń Indywidualności, jest tą częścią nas, która posiada tę stałość uwagi.ToIndywidualna jazń inkarnuje się, ukazuje osobowości i fizyczne ciała konieczne dlamaterialnego życia.Na okrągło, przez eony czasu, mentalna w swej istocie Indywidualna jazńdokonuje projekcji siebie samej w dół, na astralne i fizyczne poziomy, przebłyskując przezkażdą wcieloną osobowość jako ogniwo zgodności wiążące je wszystkie razem.Poprzezkolejne wcielenia uczy się ona i ewoluuje, ostatecznie realizując się w pełni.Tiphareth przenosi nas z powrotem naśrodkowy filar Drzewa %7łycia.Ten filarJazń Jednościdefiniuje ogólne poziomy świadomości1jazni.Na dole leży Malkuth (sfera 10),reprezentujący naszą fizyczną świadomośćjazni.Yesod (9) jest następstwem i332reprezentacją naszej astralnej osobowości,Większa Jazńktórej składniki definiowane są przez Hod(8) i Netzach (7).Nad osobowością leżyjazń Indywidualności reprezentowana5 4przez Tiphareth (6).SkładnikiJazń IndywidualnaIndywidualności są definiowane przez6wyższe planety Marsa (5) i Jowisza (4).W biegu swego istnienia jazń8 7Indywidualności będzie ukazywała wieleJazń Osobowościróżnych osobowości i fizycznych ciał, a9każde z nich będzie ograniczone do kilkudziesięcioleci.Jednakże diagram Drzewa%7łycia ilustruje, jak wyglądają połączeniaCiałopomiędzy Indywidualnością i tylko10jednym wcieleniem.Nie opisuje ono faktu,że dookoła Indywidualności orbituje wieletakich manifestacji jej samej.Właśnie tenogrom inkarnacji tworzy niższeprzybranie, do którego odnosi sięPoziomy Jaznihieroglificzne znaczenie słowa Tiphareth.45Górnym przybraniem jazni Indywidualności jest uniwersalny napływ światła, w którymwszyscy bierzemy udział.Jest to symbolizowane przez sfery oznaczone 1, 2 i 3.Tylkonajniższej z nich przypisywana jest planeta (Saturn).Mamy przez to rozumieć, że jedyniemała część tego wyższego przepływu może być oznaczona symbolicznie reszta pozostaje nazawsze nieprzekazywalna, na zawsze niedająca się ująć w symbolu.Innymi słowy,rzeczywistość Złączonej świadomości wskazywanej przez najwyższą sferę może byćzrozumiana jedynie poprzez bezpośrednie doświadczenie.Jak ilustruje Drzewo %7łycia, jazń Indywidualności jest poziomem, na którym bezpośredniokontaktujemy się z tym wyższym przepływem.Kiedy szukamy go bezpośrednio z poziomufizycznego, to patrzymy w górę i zauważamy, że pomiędzy nim a nami stoją pośredniepoziomy jazni [ Pobierz całość w formacie PDF ]