Pokrewne
- Strona Główna
- Simak Clifford D Dzieci naszych dzieci (SCAN dal
- Bulyczow Kiryl Ludzie jak ludzie (SCAN dal 756
- Heyerdahl Thor Aku Aku (SCAN dal 921)
- McCaffrey Anne Lackey Mercedes Statek ktory poszukiwal (SCAN d
- Kaye Marvin Godwin Parke Wladcy Samotnosci (SCAN dal 108
- Card Orson Scott Uczen Alvin (SCAN dal 706)
- McGinnis Alan Loy Sztuka motywacji (SCAN dal 1006
- Ahern Jerry Krucjata 8 Koniec jest bliski (SCAN dal 11 (3)
- Dick Philip K Plyncie lzy moje rzekl policjant
- jordan 6 southern desert aqaba v1 m56577569830512264
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- anndan.keep.pl
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Konstruktorzy z zakładów Nortona od lat znają ten problem i nie robią nic, aby go usunąć.Zarówno personel latający, jak i technicy obsługi naziemnej czy specjaliści Federalnego Zarządu Lotnictwa Cywilnego od dawna narzekają na ten model odrzutowca.Osobiście znam pilotów, którzy odmówili prowadzenia N-22, twierdząc, że nie jest to bezpieczny samolot.- A wszyscy siedzą ci w kieszeni! - skomentował Bume.- Mimo to przedstawiciele spółki Norton Aircraft w ogóle nie chcą się wypowiadać w kwestii bezpieczeństwa ich produktu - ciągnął King.- Mamy do czynienia z bezprzykładnym wprost przejawem lekceważenia umotywowanych zastrzeżeń.Przy takim, wprost przestępczym podejściu do sprawy, musiał się w końcu zdarzyć tragiczny wypadek.Trzy osoby poniosły śmierć, dwie są sparaliżowane, drugi pilot do tej pory nie odzyskał przytomności.W sumie aż pięćdziesięciu siedmiu pasażerów wymagało hospitalizacji.To prawdziwa hańba dla amerykańskiego lotnictwa!- Stek bzdur! - huknął Kenny.- Przecież on doskonale wie, jaka jest prawda!Od początku puszczono film nakręcony w samolocie, tym razem w zwolnionym tempie.Ludzie przelatywali pod sufitem kabiny, koziołkowali w powietrzu, to rozmywając się w wielobarwne plamy, to znów pojawiając z niezwykłą ostrością.Casey poczuła, jak na czoło występują jej kropelki potu.Poczuła przeraźliwy chłód, a zaraz potem falę żaru, żołądek podszedł jej do gardła.Wnętrze restauracji zasnuło jej się przed oczyma mglistą, zielonkawą poświatą.Opadła pospiesznie na stołek przy barze i kilkakrotnie głęboko zaczerpnęła powietrza.Następnie kamera ekipy CNN ukazała stojącego przed hangarami lotniska w Los Angeles brodatego mężczyznę z wyglądu przypominającego wykładowcę uniwersyteckiego.Singleton nie zdołała jednak pochwycić ani słowa komentarza, gdyż wokół niej rozbrzmiały nagle wściekłe okrzyki:- Ty palancie!- Kawał fiuta!- Kłamliwy zasrańcu!- Pieprzony kretyn!- Czy możecie się.zamknąć?! - uciszyła kolegów.Przed kamerami występował Frederick Barker, były wysoki urzędnik FAA, obecnie próbujący rozkręcić własny interes.W minionych latach Barker kilkakrotnie występował na salach sądowych przeciwko zakładom Nortona, toteż wszyscy inżynierowie dogłębnie go nienawidzili.-.ależ tak - mówił - moim zdaniem ta kwestia nie pozostawia najmniejszych wątpliwości.Jak znów kwestia? - pomyślała Casey, ale nie zdążyła się już niczego dowiedzieć.Obraz został przełączony na studio CNN w Atlancie, skąd pokazano panoramiczne zdjęcie odrzutowca N-22, na dole ekranu pojawił się wielki czerwony napis: NIEBEZPIECZNY?- Jezu, jak można puszczać coś takiego?-- jęknął Burne.- „Król Niebios” i ta gnida, Barker.Czy ktoś jeszcze nie wie, że Barker wykonuje każde polecenie Kinga?Spikerka przeszła do następnej wiadomości, na ekranie ukazał się widok budynku wysadzonego w powietrze gdzieś na Bliskim Wschodzie.Casey odwróciła głowę, zsunęła się ze stoika i po raz kolejny wzięła głębszy oddech.- Cholera, muszę się napić piwa - rzekł Kenny Burne, ruszając w kierunku stolika.Reszta poszła za nim, wciąż mrucząc pod nosem epitety skierowane pod adresem Freda Barkera.Singleton sięgnęła do torebki, wyjęła aparat komórkowy i wybrała numer swego biura.- Norma? Zadzwoń do redakcji CNN i zażądaj dostarczenia nam kopii tego filmu z pokładu N-22, który przed chwilą wyemitowano.- Właśnie chciałam wyjść na.- Zrób to, o co cię proszę.Jak najszybciej.REDAKCJA „NEWSLINE”GODZINA 15.06- Deborah! - wrzasnęła Jennifer do interkomu, nie spuszczając wzroku z ekranu telewizora.-- Natychmiast dzwoń do CNN, poproś o kopię tej taśmy!Jak zauroczona gapiła się na ekran.Po raz drugi pokazano te same zdjęcia, w zwolnionym tempie, nie więcej jak sześć klatek na sekundę.To było dopiero coś! Fantastyczne!Zwróciła uwagę na mężczyznę, który płynął w powietrzu z szeroko rozrzuconymi rękoma i nogami, jak niewprawny pływak rzucony na głęboką wodę.W pewnej chwili uderzył głową w siedzenie -jego szyja wykręciła się pod olbrzymim kątem, zwinięte w kłębek ciało skoczyło pod sufit i odbiło się od niego.To było nieprawdopodobne! Ów nieszczęśnik na oczach milionów telewidzów skręcił kark!Malone jeszcze nigdy dotąd nie widziała tak wstrząsającej relacji.A dokładały się do tego odgłosy: autentyczne wrzaski przerażonych ludzi, jakich nie sposób było podłożyć w studiu - wykrzykiwane pojedyncze chińskie słowa, przydające filmowi aury tajemniczości, a w tle nieustający huk bagaży i przedmiotów spadających na podłogę, odbijających się od sufitu.To był rewelacyjny materiał! Niewiarygodny! I jeszcze trwał tak długo, prawie nieskończoność, całe czterdzieści pięć sekund! Coś wspaniałego! Nie przeszkadzały nawet gwałtowne wstrząsy kamery, wręcz przeciwnie: gdy obracała się jak szalona we wszystkich kierunkach, to jeszcze dodatkowo nasilało wrażenie autentyzmu! Za żadne pieniądze nie dało się kupić takich ujęć!- Deborah! - krzyknęła po raz kolejny Malone.- Deborah!Ogarnęło ją niezwykłe podniecenie, serce tłukło jak oszalałe, omal nie wyskoczyło z piersi.Nawet nie chciała słuchać komentarza jakiegoś wymuskanego elegancika, zapewne adwokata, przytaczającego oskarżenia w imieniu poszkodowanych pasażerów.To był chyba jego film.Nie miała zatem wątpliwości, że im go udostępni - przede wszystkim powinno mu zależeć na poruszeniu opiniipublicznej.A to oznaczało, że jednak znalazła materiał na reportaż! Cudownie! Trzeba było tylko umiejętnie go opracować.Wreszcie przyszła Deborah, cała w wypiekach, podekscytowana.- Wyciągnij mi z archiwum wszystkie wzmianki na temat spółki Norton Aircraft z ostatnich pięciu lat.Zapuść wyszukiwanie haseł: N-22, Bradley King oraz.- spojrzała jeszcze raz na ekran telewizora - Frederick Barker.I przerzuć to wszystko na dysk.Jak najszybciej!Dwadzieścia minut później zasiadła przed komputerem ze zgromadzonymi materiałami redakcyjnymi.Na początku znalazł się artykuł z „Los Angeles Times”, sprzed pięciu lat, opisujący próbne loty, certyfikację oraz napływ pierwszych zamówień na odrzutowiec N-22.Nowoczesne oprzyrządowanie, rozbudowany system komputerowej kontroli lotu, autopilot.i tak dalej, i tak dalej.Następny był „New York Times” z obszernym spisem zarzutów wobec Bra-dleya Kinga, kontrowersyjnego adwokata, oskarżanego o nagabywanie rodzin ofiar katastrof lotniczych, zanim jeszcze zostały oficjalnie powiadomione o śmierci swoich najbliższych.„Los Angeles Times” także się rozpisywał na ten'temat, wymieniając liczne uchybienia proceduralne podczas przygotowań do procesu po katastrofie w Atlancie.„Independent Press Telegram” z Long Beach nazwał Kinga „Królem Niebios”, przypominając naganę palestry z Ohio, jaką adwokat dostał za nieprzepisowe kontakty z rodzinami ofiar tragedii.King zaprzeczał wszelkim oskarżeniom.„New York Times” pytał otwarcie: „Czy Bradley King nie posuwa się za daleko?”Później szedł artykuł z „Los Angeles Times”, przedstawiający kulisy podejrzanego odejścia Fredericka Barkera z FAA.Ten, cieszący się sławą najlepszego fachowca lotniczego, powiedział dziennikarzom, że zrezygnował z pracy w komisji technicznej, ponieważ nie mógł się pogodzić z certyfikacją N-22 [ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl agnieszka90.opx.pl
.Konstruktorzy z zakładów Nortona od lat znają ten problem i nie robią nic, aby go usunąć.Zarówno personel latający, jak i technicy obsługi naziemnej czy specjaliści Federalnego Zarządu Lotnictwa Cywilnego od dawna narzekają na ten model odrzutowca.Osobiście znam pilotów, którzy odmówili prowadzenia N-22, twierdząc, że nie jest to bezpieczny samolot.- A wszyscy siedzą ci w kieszeni! - skomentował Bume.- Mimo to przedstawiciele spółki Norton Aircraft w ogóle nie chcą się wypowiadać w kwestii bezpieczeństwa ich produktu - ciągnął King.- Mamy do czynienia z bezprzykładnym wprost przejawem lekceważenia umotywowanych zastrzeżeń.Przy takim, wprost przestępczym podejściu do sprawy, musiał się w końcu zdarzyć tragiczny wypadek.Trzy osoby poniosły śmierć, dwie są sparaliżowane, drugi pilot do tej pory nie odzyskał przytomności.W sumie aż pięćdziesięciu siedmiu pasażerów wymagało hospitalizacji.To prawdziwa hańba dla amerykańskiego lotnictwa!- Stek bzdur! - huknął Kenny.- Przecież on doskonale wie, jaka jest prawda!Od początku puszczono film nakręcony w samolocie, tym razem w zwolnionym tempie.Ludzie przelatywali pod sufitem kabiny, koziołkowali w powietrzu, to rozmywając się w wielobarwne plamy, to znów pojawiając z niezwykłą ostrością.Casey poczuła, jak na czoło występują jej kropelki potu.Poczuła przeraźliwy chłód, a zaraz potem falę żaru, żołądek podszedł jej do gardła.Wnętrze restauracji zasnuło jej się przed oczyma mglistą, zielonkawą poświatą.Opadła pospiesznie na stołek przy barze i kilkakrotnie głęboko zaczerpnęła powietrza.Następnie kamera ekipy CNN ukazała stojącego przed hangarami lotniska w Los Angeles brodatego mężczyznę z wyglądu przypominającego wykładowcę uniwersyteckiego.Singleton nie zdołała jednak pochwycić ani słowa komentarza, gdyż wokół niej rozbrzmiały nagle wściekłe okrzyki:- Ty palancie!- Kawał fiuta!- Kłamliwy zasrańcu!- Pieprzony kretyn!- Czy możecie się.zamknąć?! - uciszyła kolegów.Przed kamerami występował Frederick Barker, były wysoki urzędnik FAA, obecnie próbujący rozkręcić własny interes.W minionych latach Barker kilkakrotnie występował na salach sądowych przeciwko zakładom Nortona, toteż wszyscy inżynierowie dogłębnie go nienawidzili.-.ależ tak - mówił - moim zdaniem ta kwestia nie pozostawia najmniejszych wątpliwości.Jak znów kwestia? - pomyślała Casey, ale nie zdążyła się już niczego dowiedzieć.Obraz został przełączony na studio CNN w Atlancie, skąd pokazano panoramiczne zdjęcie odrzutowca N-22, na dole ekranu pojawił się wielki czerwony napis: NIEBEZPIECZNY?- Jezu, jak można puszczać coś takiego?-- jęknął Burne.- „Król Niebios” i ta gnida, Barker.Czy ktoś jeszcze nie wie, że Barker wykonuje każde polecenie Kinga?Spikerka przeszła do następnej wiadomości, na ekranie ukazał się widok budynku wysadzonego w powietrze gdzieś na Bliskim Wschodzie.Casey odwróciła głowę, zsunęła się ze stoika i po raz kolejny wzięła głębszy oddech.- Cholera, muszę się napić piwa - rzekł Kenny Burne, ruszając w kierunku stolika.Reszta poszła za nim, wciąż mrucząc pod nosem epitety skierowane pod adresem Freda Barkera.Singleton sięgnęła do torebki, wyjęła aparat komórkowy i wybrała numer swego biura.- Norma? Zadzwoń do redakcji CNN i zażądaj dostarczenia nam kopii tego filmu z pokładu N-22, który przed chwilą wyemitowano.- Właśnie chciałam wyjść na.- Zrób to, o co cię proszę.Jak najszybciej.REDAKCJA „NEWSLINE”GODZINA 15.06- Deborah! - wrzasnęła Jennifer do interkomu, nie spuszczając wzroku z ekranu telewizora.-- Natychmiast dzwoń do CNN, poproś o kopię tej taśmy!Jak zauroczona gapiła się na ekran.Po raz drugi pokazano te same zdjęcia, w zwolnionym tempie, nie więcej jak sześć klatek na sekundę.To było dopiero coś! Fantastyczne!Zwróciła uwagę na mężczyznę, który płynął w powietrzu z szeroko rozrzuconymi rękoma i nogami, jak niewprawny pływak rzucony na głęboką wodę.W pewnej chwili uderzył głową w siedzenie -jego szyja wykręciła się pod olbrzymim kątem, zwinięte w kłębek ciało skoczyło pod sufit i odbiło się od niego.To było nieprawdopodobne! Ów nieszczęśnik na oczach milionów telewidzów skręcił kark!Malone jeszcze nigdy dotąd nie widziała tak wstrząsającej relacji.A dokładały się do tego odgłosy: autentyczne wrzaski przerażonych ludzi, jakich nie sposób było podłożyć w studiu - wykrzykiwane pojedyncze chińskie słowa, przydające filmowi aury tajemniczości, a w tle nieustający huk bagaży i przedmiotów spadających na podłogę, odbijających się od sufitu.To był rewelacyjny materiał! Niewiarygodny! I jeszcze trwał tak długo, prawie nieskończoność, całe czterdzieści pięć sekund! Coś wspaniałego! Nie przeszkadzały nawet gwałtowne wstrząsy kamery, wręcz przeciwnie: gdy obracała się jak szalona we wszystkich kierunkach, to jeszcze dodatkowo nasilało wrażenie autentyzmu! Za żadne pieniądze nie dało się kupić takich ujęć!- Deborah! - krzyknęła po raz kolejny Malone.- Deborah!Ogarnęło ją niezwykłe podniecenie, serce tłukło jak oszalałe, omal nie wyskoczyło z piersi.Nawet nie chciała słuchać komentarza jakiegoś wymuskanego elegancika, zapewne adwokata, przytaczającego oskarżenia w imieniu poszkodowanych pasażerów.To był chyba jego film.Nie miała zatem wątpliwości, że im go udostępni - przede wszystkim powinno mu zależeć na poruszeniu opiniipublicznej.A to oznaczało, że jednak znalazła materiał na reportaż! Cudownie! Trzeba było tylko umiejętnie go opracować.Wreszcie przyszła Deborah, cała w wypiekach, podekscytowana.- Wyciągnij mi z archiwum wszystkie wzmianki na temat spółki Norton Aircraft z ostatnich pięciu lat.Zapuść wyszukiwanie haseł: N-22, Bradley King oraz.- spojrzała jeszcze raz na ekran telewizora - Frederick Barker.I przerzuć to wszystko na dysk.Jak najszybciej!Dwadzieścia minut później zasiadła przed komputerem ze zgromadzonymi materiałami redakcyjnymi.Na początku znalazł się artykuł z „Los Angeles Times”, sprzed pięciu lat, opisujący próbne loty, certyfikację oraz napływ pierwszych zamówień na odrzutowiec N-22.Nowoczesne oprzyrządowanie, rozbudowany system komputerowej kontroli lotu, autopilot.i tak dalej, i tak dalej.Następny był „New York Times” z obszernym spisem zarzutów wobec Bra-dleya Kinga, kontrowersyjnego adwokata, oskarżanego o nagabywanie rodzin ofiar katastrof lotniczych, zanim jeszcze zostały oficjalnie powiadomione o śmierci swoich najbliższych.„Los Angeles Times” także się rozpisywał na ten'temat, wymieniając liczne uchybienia proceduralne podczas przygotowań do procesu po katastrofie w Atlancie.„Independent Press Telegram” z Long Beach nazwał Kinga „Królem Niebios”, przypominając naganę palestry z Ohio, jaką adwokat dostał za nieprzepisowe kontakty z rodzinami ofiar tragedii.King zaprzeczał wszelkim oskarżeniom.„New York Times” pytał otwarcie: „Czy Bradley King nie posuwa się za daleko?”Później szedł artykuł z „Los Angeles Times”, przedstawiający kulisy podejrzanego odejścia Fredericka Barkera z FAA.Ten, cieszący się sławą najlepszego fachowca lotniczego, powiedział dziennikarzom, że zrezygnował z pracy w komisji technicznej, ponieważ nie mógł się pogodzić z certyfikacją N-22 [ Pobierz całość w formacie PDF ]