[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Szum wokó³ Internetu nie cichnie; toruje mu raczej drogê do g³Ã³wnego nurtugospodarki.Je¿eli firma planuje w najbli¿szym czasie stworzyæ w³asny serwis WWW, niepowinna tego robiæ chaotycznie.Do takiego przedsiêwziêcia potrzebne jest planowanie,nadzór, wdra¿anie i uaktualnianie - tak jak w innych dziedzinach biznesu.Nieciekawy,kiepsko zaprojektowany serwis nara¿a na szwank reputacjê firmy.Poni¿ej przedstawiamy kilkarad, które mog¹ pomóc w tworzeniu dobrze dzia³aj¹cego serwisu.Dbaj o spójnoSæ×% kolorów×% lokalizacji i metod nawigacji×% czcionekOgraniczaj×% krzykliwe gad¿ety×% szerokoSæ kolumny tekstu×% wysokoSæ bloków tekstowych×% iloSæ powtórzeñ animacji×% koniecznoSæ korzystania z paska przewijania×% wielkoSæ i iloSæ elementów graficznych×% iloSæ kolorów i ramekOferuj×% przycisk umo¿liwiaj¹cy wy³¹czenie muzyki i dxwiêków×% wersjê bez  Flash'a , je¿eli twój serwis wykorzystuje tê technologiê×% wyraxnie oznaczone odnoSniki×% zauwa¿alne etykiety wszystkich odnoSników i elementów graficznych×% rozmiar wszystkich plików oferowanych u¿ytkownikowi do Sci¹gniêcia×% dobrze zorganizowan¹ treSæ×% serwis przetestowany na kilku przegl¹darkach×% testy platformy sprzêtowej i rozdzielczoSciNigdy×% nie podkreSlaj tekstu, który nie jest odnoSnikiem×% nie zmuszaj u¿ytkowników do korzystania z przycisku  Back przegl¹darki×% nie umieszczaj tekstu na nieodpowiednim tle22AMG.net White Paper Ewolucjaserwisu Dwa oblicza Spo³ecznoSæ KryteriaWstêp internetowego serwisu i atrakcyjnoSæ funkcjonalnoSci WnioskiFundamenty profesjonalnego serwisu wwwPorady dla serwisów typu e-commerceZawsze od pocz¹tku reguluj kwestie finansowe.Gdy u¿ytkownik dokona zap³aty, bêdzie akty-wniejszy w udostêpnianiu informacji i szybkiej realizacji transakcji.Klient powinien te¿ podpisaæumowê dok³adnie okreSlaj¹c¹ warunki transakcji, co oszczêdzi w³aScicielowi serwisu k³opotóww przysz³oSci.Rejestruj wszelk¹ wymianê z u¿ytkownikiem.Pozwoli to na szczegó³owe poznaniepreferencji klienta i zdobycie danych o nim.Test kompatybilnoSciPrzetestuj zdolnoSæ serwisu do wySwietlania siê na starszych wersjach przegl¹darek, zarówno naplatformach PC jak i Macintosh.W testowaniu mo¿e pomóc og³oszenie fazy testowej na tablicyog³oszeñ dla projektantów (bulletin board).Mity, w które nie nale¿y wierzyæOto kilka mitów powsta³ych wokó³ Internetu, w które nie nale¿y wierzyæ:×% Nie zak³adaj, ¿e zrealizujesz swoje marzenia tylko dlatego, ¿e zaistnia³eS w sieci.Serwis musibyæ stworzony dla konkretnych odbiorców i promowany wSród nich.×%  Gdy zakoñczymy pracê nad tym serwisem, to odetchniemy - serwis jest organizmem ¿ywym,trzeba stale o niego dbaæ i karmiæ, by móg³ siê rozwijaæ.×%  JeSli chc¹ dowiedzieæ siê wiêcej, niech zadzwoni¹ - nigdy nie zak³adaj, ¿e klient przyjmieaktywn¹ postawê.Podstawowym za³o¿eniem przy tworzeniu serwisu WWW powinno byæ zorientowanie go napotrzeby urzytkownika.Dlatego projektant i w³aSciciel serwisu musi spojrzeæ na internet oczamiodbiorcy, tak by móc mu zaoferowaæ jak najatrakcyjniejsz¹ treSæ ujêt¹ w odpowiedni¹ formê.23AMG.net White Paper Ewolucjaserwisu Dwa oblicza Spo³ecznoSæ KryteriaWstêp internetowego serwisu i atrakcyjnoSæ funkcjonalnoSci WnioskiFundamenty profesjonalnego serwisu wwwFirma AMG.net oferuje pionierskie na polskim rynku rozwi¹zania ³¹cz¹c technologiê interne-tow¹ ze strategi¹ biznesow¹ oraz potrzebami marketingowymi klienta.Nasz¹ misj¹ jest wspieranie oraz poszerzanie dzia³alnoSci biznesowej przedsiêbiorstw o mediainteraktywne.Cel: zwiêkszenie sprzeda¿y us³ug i produktów naszych klientów, udoskonaleniei zapewnienie wiêkszej interaktywnoSci w ich kontaktach biznesowych.AMG.net jest postrzegana jako czo³owy intergrator rozwi¹zañ internetowych, zarówno pod wzglê-dem jakoSci produkcji, jak i iloSci zrealizowanych ju¿ do tej pory projektów.Swoim klientom oferujemy pe³n¹ gamê us³ug z zakresu e-konsultingu, e-biznesu, e-marketingu,multimediów oraz z pogranicza tych dziedzin.Stosowanie najnowszych technologii, budowanieskutecznych strategii internetowych zgodnych z za³o¿eniami i wymaganiami klienta, a tak¿edoSwiadczenie w tworzeniu interfejsów u¿ytkownika czyni¹ AMG.net wszechstronnym partneremw dobie elektronicznego biznesu.Klienci AMG.netAIG AmplicoBank PEKAO SABrowary WarkaCadbury WedelCAIBDell ComputerElbrewery Company LtdEricssonHewlett-PackardIBMJVCMaster FoodsMolex Premise NetworksMuratorPhilipsPricewaterhouseCoopersProcter & GambleRainbow ToursReutersSC Johnson PolskaTC DêbicaTP S.A.Whirlpool24AMG.net White Paper [ Pobierz caÅ‚ość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • agnieszka90.opx.pl