[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Harmonium to jedna z frakcji istniejących w mieście sfer, znanym jako Sigil.Obrażenia: 1K10 +3TraK0: +3Typ obrażeń: kłuteSpecjalne:Strona: 49 www.gry-online.pl Baldur s Gate II: Shadows of Amn  Lista przedmiotów GRY-OnLine+1 do Siły-1 do Inteligencji-1 do MądrościOpóznienie: 9Rodzaj biegłości: halabardaTyp broni: 2-ręcznaWymagana siła: 11Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, ZłodziejLokalizacja: Promenada Waukeen (bonus CD)Halabarda +4: Oddech SmokaWiele lat temu mag Ullion, próbując czerpać zyski z siły wielkich stworzeń, założyłkult czczący smoki nazwany "Syn Drago".Przywabił wyznawców obietnicamipodbojów i chciał zapewnić sobie wśród nich poważanie przez zaklęcie tejsymbolicznej broni dla swojego ochroniarza, Jaramora Odważnego.Gdy OddechSmoka trafia przeciwnika, wyzwala płomienie czerwonego smoka, trujący odórzielonego smoka, piorun niebieskiego smoka, strumień kwasu czarnego smoka iprzejmujące zimno białego smoka.Niestety, Ullion pierwszy odczuł działaniehalabardy na sobie, gdy został zabity przez ambitnego Jaramora, który pragnąłwładzy.Ale bez maga cała organizacja szybko się rozpadła.Obrażenia: 1K10TraK0: +4Typ obrażeń: kłuteSpecjalne:+1 pkt.obrażeń od zimna+1 pkt.obrażeń od ognia+1 pkt.obrażeń od elektryczności+1 pkt.obrażeń od kwasu+1 pkt.obrażeń od truciznyOpóznienie: 5Rodzaj biegłości: halabardaTyp broni: 2-ręcznaWymagana siła: 13Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, ZłodziejHalabarda +4: Czarna mgłaByła to broń Dominika Harla, niewidomego paladyna, który często podróżował poFaerunie.Gdy go zaatakowano, Dominik uwalniał czarna mgłę, od której swą nazwęwzięła halabarda, oślepiając wszystkich w obrębie trzech metrów.To często dawałomu przewagę, bo przez całe życie pogrążony był w ciemności, widział tylkowewnętrzne światło wiary.W końcu Dominik poległ, jego ciało znaleziono w ciemnymlesie, zabiło go stworzenie czujące się w mroku lepiej od niego.Obrażenia: 1K10 +4TraK0: +4Typ obrażeń: kłuteStrona: 50 www.gry-online.pl Baldur s Gate II: Shadows of Amn  Lista przedmiotów GRY-OnLineSpecjalne: Trzy razy dziennie rzuca Ociemniałość w promieniu 3 m.(rzut obronny namagię neguje)Opóznienie: 5Rodzaj biegłości: halabardaTyp broni: 2-ręcznaWymagana siła: 13Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, ZłodziejHalabarda +2: Ostrze ZmierzchuTa broń była kiedyś zwykłą halabardą i przeleżała setki lat w grobowcu obok filakterii duszypotężnego lisza.Potwór został w końcu pokonany, prawdopodobnie przez innego lisza, aletaka bliskość skoncentrowanego zła tchnęła w ostrze czystą esencję nocy i dreszcz mroku,energię zabójczą w walce.To zła broń, i wojownik powinien używać jej z rozwagą.Obrażenia: 1K10 +2, +2 pkt.obrażeń od zimnaTraK0: +2Typ obrażeń: kłuteOpóznienie: 7Rodzaj biegłości: halabardaTyp broni: 2-ręcznaWymagana siła: 13Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, ZłodziejLokalizacja: Ruiny ZwiątyniHalabarda +4: FalaTo narzędzie pomsty zostało wykute w czasach starożytnych przez kult poświęconybogini Umberlee.Oręż ten zaprojektowano, aby służył rycerzowi kultu w walce zognistymi olbrzymami z Gór Burzowego Rogu, którzy zawładnęli świętym artefaktemkultu.Wyznawcy przekonali się, że nie należy pokładać zbyt wielkich nadziei wjednym śmiałku, lecz Fala niestety od tamtego czasu zaginęła.Obrażenia: 1K10 +4TraK0: +4Typ obrażeń: kłuteSpecjalne:15% szansa na wyssanie wody z ofiary (+15 pkt.obrażeń)Zabija żywiołaki ognia, ifrity i salamandry (bez rzutów obronnych)Opóznienie: 5Rodzaj biegłości: halabardaTyp broni: 2-ręcznaWymagana siła: 13Nie może używać: Mnich, Druid, Kapłan, Mag, ZłodziejArtefakt składający się z:Styliska FaliOstrza Fali  Lokalizacja: Podwodne miastoStrona: 51 www.gry-online.pl Baldur s Gate II: Shadows of Amn  Lista przedmiotów GRY-OnLineWłócznieWłócznia +3, KąsaczTa obłożona klątwą włócznia przy pobieżnym zbadaniu będzie się jawiła jako zwykłabroń magiczna.Jednak w czasie walki po każdym udanym ataku na wroga, włóczniazaatakuje również tego, kto nią włada.Jest to potężna broń, należy jednak należysię poważnie zastanowić zanim się zacznie jej używać.Jedynym sposobemuwolnienia się od tej włóczni jest poddanie się działaniu czaru Zdjęcie klątwy.Obrażenia: 1K6 +3TraK0: +3Typ obrażeń: kłuteSpecjalne: władający otrzymuje 3 obrażenia (kłute) po każdym trafieniuOpóznienie: 6Rodzaj biegłości: włóczniaTyp broni: 2-ręcznaWymagana siła: 5Nie może używać: Kapłan, Mag, ZłodziejLokalizacja: PodmrokWłócznia z Kuldahar +3Tę włócznię stworzyli druidzi mieszkający w pobliżu wielkiego drzewa Kuldahar.Miałaznalezć się w posiadaniu wojownika wyznaczonego na obrońcę Kuldahar [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • agnieszka90.opx.pl