[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Niezapomnij naładować i założyć, już ostatni raz, Oka Innosa.Teraz udaj się do pomieszczenia, gdziezabiłeś Pana Cienia Archola i przejdz przez znajdujące się tam drzwi.Zaatakują Cię orkowie ożywieńcy.Następnie znajdziesz się w komnacie z wieloma przejściami.Stojąc twarzą donajwiększych drzwi, po lewej i po prawej stronie są po trzy przejścia.Udaj się do lewego dolnegoprzejścia, zabij orki i klucznika, przy którym znajdziesz klucz do środkowych drzwi.Teraz przejdzprzez lewe środkowe drzwi  wciśnij przełączniki, obojętnie w jakiej kolejności.Otworzy się dostępdo lewej górnej komnaty.Tam zaatakują Cię szkielety  gobliny.Zabij je i wciśnij przyciski, wkolejności: środek, prawo, lewo.Spod posadzki wysunie się duży przełącznik  wciśnij go.Udaj sięponownie do lewego środkowego pomieszczenia z mechanizmem i przesuń przełączniki.Zejdz dolewej dolnej komnaty, zabij jednego wojownika cienia i wciśnij jeden przełącznik.Spod posadzkiwysunie się kolejny  użyj go.Teraz czas wykonać podobne czynności po prawej stronie.Wejdz dopomieszczenia po środku i przyciśnij znajdujące się tam przyciski.Odsłoni się wejście do prawejgórnej komnaty.Udaj się tam, zabij dwóch wojowników cienia i wciśnij trzy przyciski, wnastępującej kolejności: środek, lewo, prawo.Spod posadzki wysunie się duży przełącznik  wciśnijgo.Ponownie wejdz do środkowego pomieszczenia i uruchom dwoma przyciskami mechanizm.Tymrazem zejdz do dolnej prawej komnaty, zabij zombie, wciśnij przycisk w ścianie, a wysuną się dwakolejne zombie.Za nimi znajdziesz następne dwa przyciski, po ich użyciu, spod posadzki wysuniesię przełącznik  oczywiście, użyj go.W wyniku tych wszystkich działań, w komnacie z wielkimidrzwiami będziesz miał teraz cztery duże przełączniki.Użyj ich, obojętnie w jakiej kolejności, awysunie się kolejny, piąty przełącznik, który również uruchom.Drzwi otworzą się, wejdziesz do sali,gdzie zaatakuje Cię kilku poszukiwaczy.Na końcu sali natkniesz się na czarnego maga.Możesz znim porozmawiać, a pózniej go zabij.Znajdziesz przy nim klucz oraz zwój.Przeszukaj wszystkiepomieszczenia, a w jednym z nich znajdziesz Oko Mocy.Przeczytaj zwój, skieruj się do dużychdrzwi, za czarnym magiem.Kliknij, a uklękniesz i odczytasz słowa z owego zwoju.Drzwi otworząsię.Za nimi czeka Cię już ostatnie starcie ze Smokiem  ożywieńcem.Po walce, pojawi się Xardas iprzejmie na siebie całą moc bestii.Teraz musisz wrócić na okręt, wydać rozkaz do odpłynięcia - i tojuż niestety wszystko.Pozostaje nam czekać na część trzecią Gothica.Ach, ten Xardas.Strona: 45 www.gry-online.pl Gothic II: Noc Kruka  Poradnik GRY-OnLine184.Moja załogaZadanie zleca się automatycznie po dopłynięciu na wyspę.Właściwie nie jest to zadanie, aleinformacja o Twojej załodze i możliwościach nauki u poszczególnych osób.Teraz Milten możezwiększać Twoją magiczną moc, Vatras może Cię leczyć i uczyć warzenia mikstur, Bennet może Cipokazać, jak wykuć broń, Diego służy Ci radą, amunicją, może również nauczyć Cię otwieraniazamków, strzelania z łuku oraz kuszy, Gorn może pokazać Ci, jak posługiwać się bronią dwuręczną,a Lares jednoręczną oraz nauczyć Cię umiejętności skradania i pokazać, jak stać się zręczniejszym.185.Dwór IrdorathZadanie zleca się automatycznie po dopłynięciu na wyspę.W tym miejscu będą pojawiać sięinformacje dotyczące Dworu Irdorath.186.Powrót na okrętZadanie zleca się automatycznie po pokonaniu Smoka  ożywieńca.Masz wrócić na okręt, a podrodze zbierz swoją załogę, która w międzyczasie się porozchodziła.Strona: 46 www.gry-online.pl Gothic II: Noc Kruka  Poradnik GRY-OnLineMapa terenów Khorinis1.Wieża Xardasa.21.Schody w góry.2.Jezioro pod wieżą.22.Słoneczny Krąg.3.Dolina pod wieżą.23.Kamienny łuk.4.Jaskinia bandytów.24.Czarny troll.5.Farma Lobarta.25.Ukryta grota.6.Skrzyżowanie dróg.26.Piramida.7.Południowa brama Khorinis.27.Magiczny golem.8.Wschodnia brama Khorinis.28.Jaskinia Sagitty.9.Statek paladynów.29.Farma Sekoba.10.Przystań Farima.30.Stróżówka najemników.11.Plaża.31.Farma Bengara.12.Latarnia morska.32.Brama na przełęcz.13.Aaweczka na skale.33.Schody łączące farmy Onara i Bengara, przynich obóz bandytów.14.Jaskinia z kamieniem teleportacyjnym.34.Obozowisko Groma.15.Farma Akila.35.Obóz bandytów.16.Kamienny most.36.Opuszczone obozowisko.17.Gospoda  Martwa Harpia.37.Farma Onara.18.Obozowisko Dragomira.38.Krypta.19.Kaplica Innosa.39.Jaskinia z kamieniem teleportacyjnym.20.Klasztor Magów Ognia.Strona: 47 www.gry-online.pl Gothic II: Noc Kruka  Poradnik GRY-OnLineMapa miasta Khorinis1.Plac przy południowej bramie.18.Gospoda  Pod Kuternogą.2.Wejście do górnego miasta.19.Burdel  Czerwona Latarnia.3.Sklep Matta.20.Sklep Halvora.4.Auczarz  Pod Zabójczą Strzałą.21.Magazyn paladynów.5.Dom Thorbena.22.Dom Alwina.6. Zwietliste Kowadło.23.Dom Fellana.7.Sklep Constantina.24.Dom Lehmara.8.Zwiątynia Adanosa.25.Dom Eddy.9.Gospoda  Pod Tłustym Cielaczkiem.26.Kuznia Carla.10.Plac przy koszarach.27.Dom Ignaza.11.Gospoda  Pod Senną Sakiewką.28.Rynek górnego miasta.12.Targowisko.29.Dom Sędziego.13.Koszary.30.Ratusz.14.Wejście do tuneli pod miastem.31.Dom Lutera.15.Magazyn portowy.32.Sklep alchemiczny  Mikstury Salandrila.16.Warsztat Garvella.33.Nabrzeże.17.Dom Brahima.Strona: 48 www.gry-online.pl Gothic II: Noc Kruka  Poradnik GRY-OnLineMapa Zapomnianej Doliny Budowniczych1.Portal prowadzący do Khorinis, przy nim 14.Obóz orków.piedestał.15.Dom Uczonych.2.Obóz Magów Wody.Kamienie teleportacyjne.16.Ciało Williama.3.Wejscie prowadzące do kotliny.17.Ciało Lancego.4.Jaskinia - tu znajdziesz Owena.18.Palisada  wejście na tereny bandytów.5.Jaskinia  ciała Angusa i Hanka.19.Obozik Logana.6.Palisada  wejście do obozu piratów.20.Dom Wojowników, brama do Zwiątyni7.Północna plaża.Adanosa.8.Południowa plaża.21.Kopalnia.9.Wieża.22.Brama do obozu bandytów.10.Krypta Quarhodrona.23.Obozik Edgora.11.Chatka Eremity.24.Jaskinia  tu znajdziesz Juana.12.Dom Kapłanów.25.Dom Uzdrowicieli.13.Dom Strażników Umarłych.X  PiedestałyStrona: 49 www.gry-online.pl Gothic II: Noc Kruka  Poradnik GRY-OnLineMapa Górniczej Doliny1.Główne wejście do Górniczej Doliny.16.Jaskinia orków.Czarna perła w skrzyni.Powyżej obozowisko.2.Wejście przez opuszczony tunel.17.Skalna forteca.Siedziba Pedrakhana.3.Droga z przełęczy.18.Opuszczona chata.Aóżko.4.Ciało Dena.19.Obozik Ciphera i Roda.5.Mury zniszczone taranem orków.20 [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • agnieszka90.opx.pl