[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Oczywiście mijaszszkieletów i podbiegasz do maga na schodach.Pozbywasz się go i na spokojnie możesz pozbyć sięcałej reszty.Strona: 84 Gothic  Poradnik GRY-OnLine57.Ser c a s z amanówZadanie zleca Bezimienny.Należy odszukać i odzyskać pięć starożytnych artefaktów należących doszamanów bez serc.Kolejność wykonywania zadań jest dowolna, więc wedle upodobania możecie wykonywać je jakchcecie.Ja na początek udałem się do tunelu (obrazek z prawej), ale ty możesz wykonać inne zadanie,chociaż koniec końców i tak będziesz musiał tutaj przyjść.Na dole trzymasz się lewej strony i likwidujesz kilka świątynnych pełzaczy.Mniej więcej na środkuznajdziesz kolejny miecz dwuręczny oraz kilka napojów magicznych.Jak to się mówi, podążając przed siebie lewą ręką (czytaj trzymają się lewej strony) dojdziesz domiejsca pokazanego na obrazku z lewej.Tutaj napotkasz orka opiekuna oraz grupę szkieletów.Cóżmogę powiedzieć ten ork to obrzydliwiec i do tego zadaje spore obrażenia, dlatego to on jest twoimcelem.Nie pozwól mu wyprowadzać kombosów, bo nie będziesz mógł nic zrobić dopóty dopóki nieskończy.Dalej pozbywasz się szkieletów i udajesz się do dziwnego pomieszczenia z trzema wnękami(obrazek z prawej).Zwróć uwagę na fioletowy kamień w centralnej części to teleport wyjścia, przezktóry wychodzą potwory, ale już w niego nie wchodzą.Ot taki punkt nawigacyjny.W każdej wnęce jest przełącznik, razem trzy sztuki.Dobra wiadomość to ta, że kolejność nie matutaj najmniejszego znaczenia.Natomiast zła wiadomość to ta, że każdy przełącznik cośprzywołuje.Strona: 85 Gothic  Poradnik GRY-OnLinePierwsze dwa przełączniki przyzwą po demonie (obrazek z lewej).Natomiast trzeci przywołapierwszego szamana bez serca (obrazek z prawej).Tylko błagam was nie każcie pisać mi jegoimienia, bo się zaszlachtuje własnym długopisem.Jak babcie kocham, kto mógł wymyślić takienazwy.A więc tak, na spokojnie podchodzisz do pierwszego przełącznika i uruchamiasz go.Odwracasz się iwybijasz bestyjkę.Teraz podchodzisz do następnego przełącznika i robisz to samo.Na koniecuruchamiasz ostatni przełącznik i witasz się z szamanem.Ten szaman jest wyposażony w runę Piorun kulisty (obrażenia 20), ale dodatkowo zostajeszporażony prądem i nie możesz się przez kilka sek.ruszyć.To bardzo niebezpieczne, ponieważ przytakim obrocie sprawy możesz stracić sporo P%7ł, zanim w ogóle się zbliżysz do ożywieńca.Dlatego zalecam skok w kierunku szamana i wyprowadzenie morderczego kombo.Nagroda jaka naciebie czeka to 8 tys.PD oraz starożytny miecz i runa.Zabierasz oczywiście przedmioty z ciałapotwora.Teraz udaj się w pobliże kraty.Znajdziesz tutaj tajemniczą kapliczkę (obrazek z prawej) użyj naniej miecza, a przejście otworzy się.Udaj się z powrotem do głównej komory.Strona: 86 Gothic  Poradnik GRY-OnLineTeraz trzymając się prawej strony dojdziesz do drzwi z kratą i przyciskiem na kolumnie (obrazek zlewej) uruchamiasz przycisk i wchodzisz do komnaty.Tutaj spotkasz orka opiekuna oraz dwaprzełączniki.Jeden z przełączników otwiera drzwi, który? Przyjrzyj się.Przy jednym leży szkielet (obrazek zprawej) jak sądzisz dlaczego, tylko przy jednym, a przy drugim nie? Odpowiedz jest prosta bo tamgdzie nie ma szkieletu to nikt nie zginął przy przełączaniu przełącznika.Otworzysz drzwi (obrazek z lewej) opuszczasz pomieszczenie i kierujesz się w nowo otwarteprzejście i dalej cały czas przed siebie, aż dojdziesz do drugiego szamana (obrazek z prawej).Ten szaman posiada runę pirokineza, a więc coś co unieruchamia przeciwnika i zadaje muobrażenia od ognia, na szczęście nie wielkie, a dodatkowo z pełnym wyposażeniem powinieneś byćniemal nie wrażliwy na te ataki.Powinno szybko pójść zlikwidowanie osobnika.Po wszystkim zabierasz z ciała runę i miecz, a twoja pula doświadczenia wzrasta o 8 tys.Znów wracasz do głównej komory [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • agnieszka90.opx.pl