Pokrewne
- Strona Główna
- Clarke Arthur C Tajemnica Ramy (SCAN dal 1137)
- Christie Agata Tajemnica lorda Listerdalea (SC
- Bourdais Gildas UFO, 50 tajemniczych lat
- Alfred Hitchcock Tajemnica czlowieka z blizna
- J. K. Rowling 2 Harry Potter i Komnata Tajemnic
- Rowling J K Harry Potter i Komnata Tajemnic
- Masterton Graham Glod (SCAN dal 697)
- Rice Anne Dar wilka
- Hamilton Peter F. Swit nocy 2.2 Widmo Alchemika Konflikt
- Zbigniew Nienacki Raz w roku w Skiroławkach
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- radioclubhit.keep.pl
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.(Dla porównania można by powiedzieć, że ktoś podnosisłuchawkę z widełek i wykręca numer.Przełącznik w aparacie otwiera prądowi drogę przez drut i w pewien sposóbpobudza go do życia).Podobnie będzie naładowany maną sznur widmowy biegnący od niższego do Wyższego Ja iprzygotowany do użycia.Uwaga Wyższego Ja zostaje pobudzona i jest ono gotowe do odebrania telepatycznej wiadomościlub modlitwy, którą przekazujemy nie tylko w słowach, lecz w gronach kształtów myślowych, a jeśli dotrą one wzdłużwidmowego sznura na fali many do Ojca Wyższego Ja, wyrażą nasze słowa i myśli.To byłoby tyle, jeżeli chodzi o tajemnicę kryjącą się za słowami pytać" lub przywołać".Ale jaką tajemnicę ukrywasłowo kahunów i-nod, imię"? Rdzenie słowa dają nam ukryte znaczenie mówić", co wskazuje na to, iż Wyższe Jaodpowiada na nasze wołanie.Dalej znajdziemy znaczenie "uwolnić kogoś od wszelkiego rodzaju ograniczeń" Wyższe Japomaga nam odsunąć na bok wszystkie przeszkody, które utrudniają niższemu i średniemu Ja przesyłanie do Wyższego Jamany oraz kształtów myślowych modlitwy i nawiązywanie z nim kontaktu.Inne słowo rdzenne pozwała zrozumieć, dlaczego czasem niższe Ja nie może uaktywnić nici widmowej symbolicznejścieżki do Wyższego Ja.Jego znaczenie brzmi szkodzić innym", co w Hunie równoznaczne Jest z popełnieniem grzechu".W systemie Huny istnieje tylko jeden wielki grzech, który można popełnić świadomie: SZKODZI INNYM.Wyższe Jastoi zbyt wysoko, aby niższe i średnie Ja mogły je skrzywdzić.Współczuje ono niższemu człowiekowi i życzy gorąco.abyzawsze dobrze postępował w życiu, bez krzywdzenia bliznich.Ogarnia je smutek, gdy człowiek staje się zatwardziały wgrzechu i przez grzech odcina się od codziennej pomocy i kierownictwa Wyższego Ja.Wyrządzając Innym krzywdę, duchowo bądz cieleśnie, lub szkodząc własnemu ciału przez różnego typu nadużycia,czynimy to w pełni świadomie; możemy również przestać tak się zachowywać.(O innych grzechach" w formiekompleksów i obsesji będziemy jeszcze mówić.).Dopóki jest się winnym skrzywdzenia innych, dopóty nie można kierować do Boga za pośrednictwem Wyższego Jaalbo, jak uczył Jezus, w Jego imieniu" skutecznej modlitwy.O ile jest to możliwe, musimy naprawić wszystkie krzywdy,które wyrządziliśmy innym.Jeżeli nie ma już takiej możliwości, jeżeli nie może nastąpić zwrot lub zadośćuczynienie aninie można już otrzymać przebaczenia, wtedy należy robić dobre uczynki, które bezinteresownie ofiarujemy innym i przez toodbędziemy zastępczą pokutę.Jednym z powodów, dla którego Wyższe Ja nazywano Niezwykle Godnym Zaufania Duchem Rodzicielskim", byłoprzeświadczenie, iż Wyższe Ja nigdy nie Ingeruje w czynności niższego i średniego Ja, nie pozbawia ich wolnej woli".którą posiadają jako boski spadek i wrodzone prawo.Uczą się one na podstawie doświadczenia i muszą mleć okazjęsamodzielnego działania bez Ingerencji starszego i mądrzejszego Wyższego Ja.Naturalnie taka nauka nie zawsze jest łatwai doświadczenia często bywają gorzkie.Niektórzy ludzie posiadają intuicyjną wiedzę", że Wyższe Ja Istnieje.Jednak taka wiedza ma sens tylko dla tych,którzy ją mają: nie można przenieść jej na innych.Można tylko mieć przeświadczenie, że wewnętrznie odebrane odczuciasą prawdziwe.Inni mogą je przyjąć albo odrzucić.W mojej książce 'Magia cudów' opisałem mistyczny system zenubuddyjskiego, który zmierza do tego, aby otrzymać intuicyjne lub półzmysłowe wrażenie Wyższego Ja jako jedynejrzeczywistości".Pisałem, jak sam próbowałem obudzić w sobie tego rodzaju odczucie, a wraz z nim przeświadczenie, żeIstnieje rodzaj świata, który zawiera Idealne wzorce wszystkich rzeczy i wielką prawdę, pomimo iż nic Innego w nim sięnie odczuwa jak tylko bycie żywym" lub istnienie poza ciałem, niezależne od czasu, przestrzeni i wspomnień, lecz jednakskąpane w potoku światła tej czy innej barwy.Czasami miałem wrażenie, że przez jakiś czas jestem tożsamy z tymświatłem, że jestem jego częścią.Podobne doświadczenia pierwszych kahunów skłoniły ich do symbolizowania Wyższego Ja za pomocą ZWIATAA.Nazywano je również Ao lub Io, co znaczy światło" i prawda" lub autentyczna prawda i rzeczywistość".Częstozwracano się do niego jako do Ala, co nie oznacza tylko pomazańca", lecz również drogę" lub ścieżkę", które sąsymbolami sznura widmowego łączącego Wyższe Ja z niższym.W Nowym Testamencie określenia te zachowały tylko zewnętrzne znaczenie.Jezus, który określał siebie jako jednośćz Ojcem" i z tej racji mówił w imieniu Wyższego Ja-Ojca, powiedział tym ze swoich uczniów, których wprowadzał w starątajemnicę: JESTEM DROG, PRAWD I %7łYCIEM. %7łycie" w tym przypadku to mana transformowana przez Wyższe Jai pózniej odesłana niższemu i średniemu Ja jako uzdrawiająca i błogosławiąca siła jako siła Wyższego Ja.Jezus mówił o sobie jako o ZWIETLE świata i kiedy uczył, że tylko przez Niego można dostać się do królestwaniebieskiego, mówił symbolicznie o sobie jako o widmowym połączeniu, DRODZE do Wyższego Ja jedynej drodzekontaktu z Wyższym Ja w chwilach, gdy chcemy sposobem Huny modlić się do niego.Również Królestwo niebios" jestsymbolem Wyższego Ja.Imię Mesjasz lub Pomazaniec (a więc ten, kto jak wskazuje słowo Ao jest w kontakcie zWyższym Ja) często występuje w Starym Testamencie; Jezus wskazał na nie setki lat pózniej Jako na proroctwo własnegoprzyjścia i duchowego zadania.Fragmenty Biblii, które odnoszą się do Pomazańca, to zawoalowane aluzje do Wyższego Jai jego błogosławionych mocy, które pomagają człowiekowi, wybawiają go od trosk i usuwają grzechy.Kiedy Jezus mówił do nie wtajemniczonych, używał zewnętrznych znaczeń słów; tak jak czynili kahuni w Egipcie ipózniej w Polinezji.Swoich uczniów jednak uczył znaczeń Huny, które ukryte były za rdzennymi słówkami świętejmowy".W Nowym Testamencie (Mt.13, 10-11) znajdujemy słowa wyraznie dotyczące wewnętrznych nauk.Czytamy: Przystąpili do Niego uczniowie i zapytali: 'Dlaczego w przypowieściach mówisz do nich?'.On im odpowiedział: 'Wamdano poznać tajemnice królestwa niebieskiego, im zaś nie dano'" (Wszystkie cytaty z Biblii pochodzą z III wydania BibliiTysiąclecia, wyd.Pallottinum, 1988 r.) [ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl agnieszka90.opx.pl
.(Dla porównania można by powiedzieć, że ktoś podnosisłuchawkę z widełek i wykręca numer.Przełącznik w aparacie otwiera prądowi drogę przez drut i w pewien sposóbpobudza go do życia).Podobnie będzie naładowany maną sznur widmowy biegnący od niższego do Wyższego Ja iprzygotowany do użycia.Uwaga Wyższego Ja zostaje pobudzona i jest ono gotowe do odebrania telepatycznej wiadomościlub modlitwy, którą przekazujemy nie tylko w słowach, lecz w gronach kształtów myślowych, a jeśli dotrą one wzdłużwidmowego sznura na fali many do Ojca Wyższego Ja, wyrażą nasze słowa i myśli.To byłoby tyle, jeżeli chodzi o tajemnicę kryjącą się za słowami pytać" lub przywołać".Ale jaką tajemnicę ukrywasłowo kahunów i-nod, imię"? Rdzenie słowa dają nam ukryte znaczenie mówić", co wskazuje na to, iż Wyższe Jaodpowiada na nasze wołanie.Dalej znajdziemy znaczenie "uwolnić kogoś od wszelkiego rodzaju ograniczeń" Wyższe Japomaga nam odsunąć na bok wszystkie przeszkody, które utrudniają niższemu i średniemu Ja przesyłanie do Wyższego Jamany oraz kształtów myślowych modlitwy i nawiązywanie z nim kontaktu.Inne słowo rdzenne pozwała zrozumieć, dlaczego czasem niższe Ja nie może uaktywnić nici widmowej symbolicznejścieżki do Wyższego Ja.Jego znaczenie brzmi szkodzić innym", co w Hunie równoznaczne Jest z popełnieniem grzechu".W systemie Huny istnieje tylko jeden wielki grzech, który można popełnić świadomie: SZKODZI INNYM.Wyższe Jastoi zbyt wysoko, aby niższe i średnie Ja mogły je skrzywdzić.Współczuje ono niższemu człowiekowi i życzy gorąco.abyzawsze dobrze postępował w życiu, bez krzywdzenia bliznich.Ogarnia je smutek, gdy człowiek staje się zatwardziały wgrzechu i przez grzech odcina się od codziennej pomocy i kierownictwa Wyższego Ja.Wyrządzając Innym krzywdę, duchowo bądz cieleśnie, lub szkodząc własnemu ciału przez różnego typu nadużycia,czynimy to w pełni świadomie; możemy również przestać tak się zachowywać.(O innych grzechach" w formiekompleksów i obsesji będziemy jeszcze mówić.).Dopóki jest się winnym skrzywdzenia innych, dopóty nie można kierować do Boga za pośrednictwem Wyższego Jaalbo, jak uczył Jezus, w Jego imieniu" skutecznej modlitwy.O ile jest to możliwe, musimy naprawić wszystkie krzywdy,które wyrządziliśmy innym.Jeżeli nie ma już takiej możliwości, jeżeli nie może nastąpić zwrot lub zadośćuczynienie aninie można już otrzymać przebaczenia, wtedy należy robić dobre uczynki, które bezinteresownie ofiarujemy innym i przez toodbędziemy zastępczą pokutę.Jednym z powodów, dla którego Wyższe Ja nazywano Niezwykle Godnym Zaufania Duchem Rodzicielskim", byłoprzeświadczenie, iż Wyższe Ja nigdy nie Ingeruje w czynności niższego i średniego Ja, nie pozbawia ich wolnej woli".którą posiadają jako boski spadek i wrodzone prawo.Uczą się one na podstawie doświadczenia i muszą mleć okazjęsamodzielnego działania bez Ingerencji starszego i mądrzejszego Wyższego Ja.Naturalnie taka nauka nie zawsze jest łatwai doświadczenia często bywają gorzkie.Niektórzy ludzie posiadają intuicyjną wiedzę", że Wyższe Ja Istnieje.Jednak taka wiedza ma sens tylko dla tych,którzy ją mają: nie można przenieść jej na innych.Można tylko mieć przeświadczenie, że wewnętrznie odebrane odczuciasą prawdziwe.Inni mogą je przyjąć albo odrzucić.W mojej książce 'Magia cudów' opisałem mistyczny system zenubuddyjskiego, który zmierza do tego, aby otrzymać intuicyjne lub półzmysłowe wrażenie Wyższego Ja jako jedynejrzeczywistości".Pisałem, jak sam próbowałem obudzić w sobie tego rodzaju odczucie, a wraz z nim przeświadczenie, żeIstnieje rodzaj świata, który zawiera Idealne wzorce wszystkich rzeczy i wielką prawdę, pomimo iż nic Innego w nim sięnie odczuwa jak tylko bycie żywym" lub istnienie poza ciałem, niezależne od czasu, przestrzeni i wspomnień, lecz jednakskąpane w potoku światła tej czy innej barwy.Czasami miałem wrażenie, że przez jakiś czas jestem tożsamy z tymświatłem, że jestem jego częścią.Podobne doświadczenia pierwszych kahunów skłoniły ich do symbolizowania Wyższego Ja za pomocą ZWIATAA.Nazywano je również Ao lub Io, co znaczy światło" i prawda" lub autentyczna prawda i rzeczywistość".Częstozwracano się do niego jako do Ala, co nie oznacza tylko pomazańca", lecz również drogę" lub ścieżkę", które sąsymbolami sznura widmowego łączącego Wyższe Ja z niższym.W Nowym Testamencie określenia te zachowały tylko zewnętrzne znaczenie.Jezus, który określał siebie jako jednośćz Ojcem" i z tej racji mówił w imieniu Wyższego Ja-Ojca, powiedział tym ze swoich uczniów, których wprowadzał w starątajemnicę: JESTEM DROG, PRAWD I %7łYCIEM. %7łycie" w tym przypadku to mana transformowana przez Wyższe Jai pózniej odesłana niższemu i średniemu Ja jako uzdrawiająca i błogosławiąca siła jako siła Wyższego Ja.Jezus mówił o sobie jako o ZWIETLE świata i kiedy uczył, że tylko przez Niego można dostać się do królestwaniebieskiego, mówił symbolicznie o sobie jako o widmowym połączeniu, DRODZE do Wyższego Ja jedynej drodzekontaktu z Wyższym Ja w chwilach, gdy chcemy sposobem Huny modlić się do niego.Również Królestwo niebios" jestsymbolem Wyższego Ja.Imię Mesjasz lub Pomazaniec (a więc ten, kto jak wskazuje słowo Ao jest w kontakcie zWyższym Ja) często występuje w Starym Testamencie; Jezus wskazał na nie setki lat pózniej Jako na proroctwo własnegoprzyjścia i duchowego zadania.Fragmenty Biblii, które odnoszą się do Pomazańca, to zawoalowane aluzje do Wyższego Jai jego błogosławionych mocy, które pomagają człowiekowi, wybawiają go od trosk i usuwają grzechy.Kiedy Jezus mówił do nie wtajemniczonych, używał zewnętrznych znaczeń słów; tak jak czynili kahuni w Egipcie ipózniej w Polinezji.Swoich uczniów jednak uczył znaczeń Huny, które ukryte były za rdzennymi słówkami świętejmowy".W Nowym Testamencie (Mt.13, 10-11) znajdujemy słowa wyraznie dotyczące wewnętrznych nauk.Czytamy: Przystąpili do Niego uczniowie i zapytali: 'Dlaczego w przypowieściach mówisz do nich?'.On im odpowiedział: 'Wamdano poznać tajemnice królestwa niebieskiego, im zaś nie dano'" (Wszystkie cytaty z Biblii pochodzą z III wydania BibliiTysiąclecia, wyd.Pallottinum, 1988 r.) [ Pobierz całość w formacie PDF ]