[ Pobierz całość w formacie PDF ]
.Dotyk.Małe dzieci posługują się zmysłem dotyku, by czerpać informacje o świecie.Przypomnijsobie, jak twoje dzieci niegdyś dotykały wszystkich przedmiotów.Ucz się zatem od najmłodszych,powróć do zwyczaju z dzieciństwa i spróbuj określić, co wtedy czujesz.Czy coś jest ciepłe, czychłodne? Gładkie czy szorstkie? Zapisuj te wrażenia w umyśle.Wyciągnij rękę i dotknij kogoś.Zwróćtakże uwagę na swoje odczucia, gdy ktoś dotyka ciebie.Smak.W kategorii wrażeń kinestetycznych nie wolno pominąć odczuć smakowych.Zastanawiajsię nad smakiem każdej potrawy i przypraw  czy są delikatne czy ostre, proste czy wyszukane.Analizuj również bardziej powszednie smaki: słony, słodki, kwaśny.Staraj się określić, jaki maszsmak w ustach, gdy nie jesz.Może w chwilach rozczarowań czujesz gorycz, to znów, w chwilisukcesu  po udanej transakcji lub kiedy osiągniesz wymarzony cel albo jesteś zakochany  cudownysmak słodyczy.Etap czwarty: obserwacja emocjonalnaNie ma silniej motywującego czynnika niż odczucia emocjonalne, a mimo to większość z nasrzadko zwraca na nie uwagę.Tak, emocje również mają charakter kinestetyczny -sprawiają, że naszeciało odczuwa.Uświadom sobie, co czujesz, widząc szczeniaka, szczura lub atrakcyjną osobę płciprzeciwnej.A jakie są twoje odczucia wobec zdarzeń, w których uczestniczysz czy oglądasz naekranie telewizora? Jaki wpływ fizyczny na twoje emocje ma widok wypadku drogowego, parytrzymającej się za ręce, tęczy, zachodu słońca, deszczowego poranka lub pełni księżyca? Zwróćuwagę na swoje uczucia, gdy patrzysz na kogoś obcego, na kuzyna, szefa, ukochaną.Dziękiokreśleniu własnych wrażeń w takich i innych sytuacjach uda ci się dodać więcej.filmowych kadrów" czyli punktów odniesienia  do holograficznej inergizacji (realistycznego doświadczenia), którąbędziesz tworzył.Możesz szybko podnieść skuteczność programowania, jeśli ustalisz punkty odniesienia dlawszystkich pięciu zmysłów oraz dla odczuć emocjonalnych.Znajdz czas na PSP, czyli na Próbowanie,Stosowanie i Powtarzanie.Od dziś zacznij obserwować świat z uwagą, abyś w przyszłości, podczastworzenia realistycznego doświadczenia miał do dyspozycji wyrazne, szczegółowe wspomnienia.Wizualizacja udoskonalonaNastępny krok w pracach nad inergizacją holograficzną stanowił wielki przełom.Poszukującsposobów na udoskonalenie umiejętności wizualizowania, zdawaliśmy sobie sprawę, że mamy jużklucz do rozwiązania problemu, a kluczem tym jest wnikliwa obserwacja.Musieliśmy jeszcze znalezćsposób na włożenie klucza do zamka i przekręcenie go.Odpowiedz nadeszła w czasie, kiedyprowadziliśmy studia nad programowaniem neurolingwistycznym (NLP), a więc zagadnieniem językamózgu.Nagle wszystko zaczęło się wyjaśniać i układać się w sensowną całość.Odpowiedz nanurtujące nas pytania okazała się bardzo prosta i miała ścisły związek ze standardową wersją treninguNLP.Aż dziwne, że nikt z neurolingwistów nigdy na to nie wpadł. Na kursie NLP uczą, że kiedy człowiek myśli lub przywołuje pewien rodzaj myśli, jego gałkioczne w sposób automatyczny wykonują określone ruchy, ponieważ oczy są jakby przedłużeniemmózgu.Gdy przywołujemy dane wizualne (pamięć), gałki oczne wędrują w górę i w lewą stronę,kiedy zaś konstruujemy nowe dane wizualne (wyobraznia / zdolności twórcze), gałki oczneprzesuwają się w górę i w prawo.Podsumowując  kluczem jest dokładna obserwacja, programowanie neurolingwistyczne jestmechanizmem wewnątrz zamka, a metoda Silvy jest czynnością przekręcania klucza w zamku.Tylkopołączenie tych trzech czynników pozwoli nam otworzyć drzwi! Drzwi wiodące do odkrycia nowego ipotężnego narzędzia wizualizacji  inergizacji holograficznej.Podstawowe zasady inergizacji holograficznejSkoro więc nasze gałki oczne automatycznie wędrują w określonym kierunku  gdy myślimy czyprzywołujemy konkretne myśli  to powinno być prawdziwe również twierdzenie odwrotne, amianowicie, że aby wprowadzić do umysłu nowe dane (wyobraznia / zdolności twórcze), czyli abystworzyć realistyczne doświadczenie, musimy celowo kierować wzrok w określoną stronę.Zwiadomie poruszając gałkami ocznymi, możemy oszukać nasz umysł i przekonać go, by uznałrealistyczne doświadczenie za coś, co już się wydarzyło i co jest fragmentem naszych wspomnień zprzeszłości.Ruszyliśmy tym śladem i zaczęliśmy przeprowadzać eksperymenty podczas naszych seminariów.Odkryliśmy, j to bez większego zdziwienia, że nowe informacje o wiele skuteczniej wywołują trwałązmianę przekonań, jeśli wprowadzane są w stanie relaksacji alfa.Wejście w stan fizycznej iumysłowej relaksacji  na przykład za pomocą techniki dr Silvy  pozwala nam ominąć większośćblokujących analitycznych zachowań związanych z poziomem beta; dzięki temu wprowadzanie,akceptowanie i programowanie realistycznego doświadczenia jest łatwiejsze.Metoda Silvy stała się niejako wyrzutnią ku inergizacji holograficznej.Pełni funkcję parasolarozpiętego nad procesem tworzenia realistycznego doświadczenia, które łączy w sobie wrażeniawszystkich pięciu zmysłów.Czuwa nad przebiegiem owego procesu i wprowadza do umysłu powstałyobraz doświadczenia, wykorzystując ruchy gałek ocznych i większe emocjonalne zaangażowanie.Proces powstawania inergizacji holograficznej, łączący doświadczenie realistyczne z ruchemgałek ocznychZastanów się, jakiego rodzaju informacje chcesz wprowadzić do swego mózgu.Jakie jest twojeupragnione doświadczenie realistyczne? Może jest to jakiś cel, którego do tej pory nie mogłeśosiągnąć, albo jakaś umiejętność, którą chciałbyś posiąść.Zamknij teraz oczy i wejdz w stan relaksacjialfa za pomocą metody 3-1 (Zob. Dodatek").Tworzenie wizualnej informacji wejściowejPo wejściu w stan relaksacji wprowadz do umysłu film z obrazową lub raczej wizualną częściąinergizacji holograficznej.W tym celu skieruj gałki oczne lekko ku górze i w prawą stronę, przyzamkniętych powiekach.KW  obrazy konstruowane wizualnie(oczy w górę i w prawą stronę)zdolność twórcza / wyobraznia Przy takim ustawieniu gałek ocznych stwórz w umyśle ścieżkę wizualną, po czym ukształtujdokładne wyobrażenie sytuacji tak, jak wyglądałaby ona w rzeczywistości, gdybyś ty w niejuczestniczył.Nie zapomnij o kolorach i perspektywie.Nie śpiesz się.Wymyśl dla wszystkichuczestników obrazu ubrania, zwracając uwagę na fason, fakturę materiału i jego barwę.Im więcejdodasz szczegółów, tym wyrazniejszy będzie obraz [ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • agnieszka90.opx.pl